close
 這兩人的關係並不令人驚訝,已經是常態了囧

那個芒果你人胖就別穿橫條衫了囧
說真的,聽到這個消息一開始是在芒果的官網留言板上,看完了之後high到狂洗版的fans們說的
說期待他二月的另一場演出(我想看Q口Q!)
還說期待他帶著普魯申科一起來!!!!????????????

本來我還想說親愛的FANS們別老把他當小普招喚機,他們都各有事業啊....

然後又在這邊看到說芒果會帶著小普一起演出,我還以為是上次的928芭樂....
而且第一句話看到我噴茶....

The relationship between Evgeni Plushenko and violinist Edvin Marton is not surprising. Both are legendary singletons, and together they are nothing short of brilliant.


沒想到布加勒斯每日新聞真的給我證實了這個消息(死)

The public who filled the Palace Hall, occupying all available seats as well as the stairs and the aisles between the rows, will have the opportunity to see Marton again in February when he will return for another show, this time on ice, together with skaters awarded in Turin 2006.


為了打出這則網志我又當機了OTL

我說兩位先生是真的打算組成新世紀的跨界藝術偶像團體就是了!?囧

然後...因為很不想放前面就偷偷放好了囧
0901時的聯演記者會上的實況

講悄悄話的兩個鬍渣男(毆殺)
arrow
arrow
    全站熱搜

    salaj 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()